Турецьким готелям доведеться переглянути модель роботи після завершення пандемії коронавіруса, так вважає президент Асоціації туристичних агентств Туреччини (TURSAB) Фіруз Багликайя, пише видання Turizm Guncel.
На його думку, після епідемії коронавіруса в індустрії туризму відбудуться радикальні зміни. Головною перевагою Туреччини зараз є система «все включено», яка користується великим попитом серед туристів. Однак пандемія стане причиною для перегляду правил гігієни і моделей обслуговування в готелях.
"У період епідемії довелося переосмислити багато звичних речей, а особливо харчування по системі "шведський стіл", — зазначив Фруз Багликайя. — Хоча турецькі готелі дуже ретельно забезпечують необхідні гігієнічні умови, я думаю, що споживачі протягом деякого часу в цьому відношенні будуть обережні".
Також, на його думку, готелі, хоч і продовжать працювати на системі "все включено", будуть розвиватися альтернативні моделі обслуговування. Особливо це буде актуально для невеликих об'єктів в населених пунктах.
"У такі послуги, як анімація і спа, також будуть внесені зміни", — зазначив Багликайя. "Цей складний період вплине на психологію людей. Можна сказати, що увага до здоров'я та гігієни вийде на перший план. Попит на одиночний відпочинок, бутік-готелі, оренду квартир, індивідуальні тури — все це буде набирати обороти в період після епідемії. Очікується, що в цей час люди будуть триматися подалі від людних місць, зросте інтерес до об'єктів і місць, де менше людей, таким як бутік-готелі чи ресторани з обслуговуванням по меню. Збільшиться роль компаній, орієнтованих на клієнта і персоналізовану якість обслуговування".
Крім цього, на перший план у споживача вийде фактор довіри, у зв'язку з чим зросте роль туристичних агентств. "Після того, як епідемія буде взята під контроль, люди на першому етапі будуть з побоюванням вирушати в незнайомі місця. Спочатку буде пожвавлення в обов'язкових поїздках по роботі та з інших вимушених причин. Потім відбудеться збільшення кількості сімейних, дружніх візитів, а також поїздок на внутрішньому ринку та прилеглих напрямках з метою відпочинку. Це буде пов'язано з тим, що люди, які довгий час перебували вдома, не подорожували, захочуть заповнити ці прогалини. Ми прогнозуємо, що споживачі в своїх перевагах будуть більше орієнтуватися на відомі бренди, особливо на напрями, до яких легко і порівняно швидко дістатися з аеропорту. У той же час, почуття довіри вийде на перший план ще більше", — додав президент TURSAB.