Готелі Туреччини запрацюють по-новому після пандемії

Турецьким готелям доведеться переглянути модель роботи після завершення пандемії коронавіруса, так вважає президент Асоціації туристичних агентств Туреччини (TURSAB) Фіруз Багликайя, пише видання Turizm Guncel.

На його думку, після епідемії коронавіруса в індустрії туризму відбудуться радикальні зміни. Головною перевагою Туреччини зараз є система «все включено», яка користується великим попитом серед туристів. Однак пандемія стане причиною для перегляду правил гігієни і моделей обслуговування в готелях.

"У період епідемії довелося переосмислити багато звичних речей, а особливо харчування по системі "шведський стіл", — зазначив Фруз Багликайя. — Хоча турецькі готелі дуже ретельно забезпечують необхідні гігієнічні умови, я думаю, що споживачі протягом деякого часу в цьому відношенні будуть обережні".

Також, на його думку, готелі, хоч і продовжать працювати на системі "все включено", будуть розвиватися альтернативні моделі обслуговування. Особливо це буде актуально для невеликих об'єктів в населених пунктах.

"У такі послуги, як анімація і спа, також будуть внесені зміни", — зазначив Багликайя. "Цей складний період вплине на психологію людей. Можна сказати, що увага до здоров'я та гігієни вийде на перший план. Попит на одиночний відпочинок, бутік-готелі, оренду квартир, індивідуальні тури — все це буде набирати обороти в період після епідемії. Очікується, що в цей час люди будуть триматися подалі від людних місць, зросте інтерес до об'єктів і місць, де менше людей, таким як бутік-готелі чи ресторани з обслуговуванням по меню. Збільшиться роль компаній, орієнтованих на клієнта і персоналізовану якість обслуговування".

Крім цього, на перший план у споживача вийде фактор довіри, у зв'язку з чим зросте роль туристичних агентств. "Після того, як епідемія буде взята під контроль, люди на першому етапі будуть з побоюванням вирушати в незнайомі місця. Спочатку буде пожвавлення в обов'язкових поїздках по роботі та з інших вимушених причин. Потім відбудеться збільшення кількості сімейних, дружніх візитів, а також поїздок на внутрішньому ринку та прилеглих напрямках з метою відпочинку. Це буде пов'язано з тим, що люди, які довгий час перебували вдома, не подорожували, захочуть заповнити ці прогалини. Ми прогнозуємо, що споживачі в своїх перевагах будуть більше орієнтуватися на відомі бренди, особливо на напрями, до яких легко і порівняно швидко дістатися з аеропорту. У той же час, почуття довіри вийде на перший план ще більше", — додав президент TURSAB.